Mamy nadzieję, że wybaczycie nam to opóźnienie z oficjalną relacją zdjęciową z tej rundy
W nagrodę za cierpliwość otrzymujecie aż ponad 400 zdjęć od głównego fotografa tej imprezy Jakub Gosztyła Pictures, każdy znajdzie coś dla siebie, a jeśli nie, możecie do niego pisać o paczkę fot ze swoim autem 


—
Marcowa runda, to zawsze wielki znak zapytania. Zimy w Polsce bywają różne, wiec do samego końca nie wiadomo czego można się spodziewać i czy w ogóle damy radę przeprowadzić te zawody. Na szczęście 19 marca pogoda była po naszej stronie i całe zawody udało się przeprowadzić w pięknej wiosennej i słonecznej aurze. Asfalt był suchy i przyczepny, zawodnicy zadowoleni i głodni jazdy po zimowej przerwie
Frekwencja również dopisała. Samych zapisanych ze strony VTEC Cup Poland przybyło ponad 50, a do tego ponad 30 zawodników od strony Hot Hatch Polska, ekipy, która była współorganizatorem tej rundy 


Fajnie, bo obyło się bez większych problemów, awarii, opóźnień. Cała runda przebiegła płynnie, przeprowadziliśmy wszystkie planowane sesje i mamy nadzieję, że każdy z Was się porządnie wyjeździł, bo właśnie o to chodzi w VTEC Cup Poland! 

Dla nas była to też ważna data, bo w końcu po długim oczekiwaniu mogliśmy razem z Honda AutoWitolin zaprezentować auto, które jest czymś niesamowicie wyjątkowym dla nas. Chodzi oczywiście o oryginalnego Civica TypeR EK9, auto zupełnie niespotykane w Polsce, pierwszy model Civica TypeR w historii, dostępny tylko na rynek japoński, a bardzo rzadko sprowadzany do naszego kraju. Prawdopodobnie jedyny taki Civic w Polsce, utrzymany w stanie bliskim oryginalnemu, którego mogliśmy oglądać i przetestować w środowisku naturalnym – na torze
Są osoby, które nas krytykują za takie określenie, uważając że EK9 w Polsce jest przynajmniej KILKA sztuk. My znamy jedną, tą należącą do Łukasza Kępy, upalaną na SuperOES w Kielcach, jednak dość mocno została już przerobiona. Dlatego jeśli ktoś zna inne polskie EK9 i ma na to dowody, prosimy o kontakt 


W poszczególnych klasach najszybsi okazali się:






Pełne wyniki: TUTAJ
Nagrodę dodatkową, czyli kask OMP wygrał nasz stały bywalec, przyjaciel, Renaultowiec (ale były Hondziarz) – Michał Bajerlein 

Puchar HONDA vs FORD tym razem powędrował… w nasze ręce, bo po zaciętej walce udało się pokonać Fordy o 0,1s! 

Każda runda VTEC Cup Poland to również wspaniała okazja do szlifowania swoich umiejętności, gdyż robimy co w naszej mocy, aby zapewnić Wam możliwość korzystania z usług doświadczonych instruktorów. Tym razem do waszych usług był Christian Tests, instruktor, kierowca rajdowy i pilot, wielokrotny zwycięzca imprez rangi mistrzowskiej i organizator najlepszych odcinków testowych dla zespołów rajdowych. Opinie osób, które korzystały z jego pomocy mówią same za siebie, urwane sekundy z czasów również. Była też możliwość zaproszenia na prawy fotel drugiego instruktora Damian Lempart – Racing Driver & Racing Coach, który służył swoim doświadczeniem jako instruktor ekipy Fordów. Jego podopieczni również bardzo cenili jego pomoc! 

Dziękujemy firmie Speedpoint, która zapewniła serwis oponiarski, ProTimer za pomiar czasu oraz obsłudze toru Silesia Ring. Obiecujemy, że za rok będziemy grzeczniejsi
Dziękujemy również wszystkim partnerom (wymienionym poniżej) oraz osobom, które pomagały przy realizacji tych zawodów Grzesiek Szenk, Darek Cwil, Kuba Kurkowski, Paweł Kukułka i inni 


Mimo pewnych początkowych niejasności impreza na Tor Modlin odbędzie się zgodnie z planem 30 kwietnia, a zapisy otwarte ruszyły wczoraj. Zapraszamy Was na kolejną dawkę wyścigowych emocji 

Poniżej pełna galeria zdjęć od Jakub Gosztyła Pictures 

Dodatkowo możecie pisać do z prośbą o paczkę dodatkowych zdjęć Waszych aut w zamian za symboliczną opłatę 30zł 

UWAGA! Punkty klasyfikacji sezonowej zdobyte na tej rundzie zostają naliczone tylko zawodnikom, którzy kupili kartę zawodnika. Aby nie stracić punktów z Silesii kup kartę w terminie do 17.04.
—
PARTNERZY: